Vil du bytte eller fortryde?
Undtagelser / ikke-refunderbare varer
Visse typer varer kan ikke returneres, såsom letfordærvelige varer (fx mad, blomster eller planter) og kundespecifikke varer (fx specialordrer eller varer, der er tilpasset eller sammensat efter dine ønsker).
Desuden er produkter, som er forseglet af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke omfattet af fortrydelsesretten, hvis forseglingen er blevet brudt efter leveringen. Dette gælder bl.a. hudplejeprodukter og makeup. Det betyder, at du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder emballagen eller tager produktet i brug.
Kontakt os, hvis du har spørgsmål eller er i tvivl.
Vi refunderer heller ikke udsalgsvarer eller gavekort.
Ombytning
Den nemmeste og hurtigste måde at sikre, at du får det, du gerne vil have, er ved først at returnere den vare, du har, og så oprette en ny bestilling, så snart din returnering af accepteret.
Tilbagebetaling
Når vi har modtaget og undersøgt din returnering, giver vi dig besked, om din tilbagebetaling er godkendt eller ej. Hvis tilbagebetalingen bliver godkendt, får du automatisk beløbet tilbagebetalt på samme måde, som du betalte for din ordre. Husk, at det kan tage nogen tid, før din bank eller dit kreditkortselskab får behandlet og posteret refusionen, så du kan se pengene på din konto.
Klager
Er du utilfreds med dit køb, er du altid velkommen til at kontakte Gavmildt.dk. Vil du klage over Gavmildt.dk's behandling af din sag, kan dette gøres til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
Er du EU-borger med bopæl uden for Danmark skal din klage sendes via EU Kommissionens online klageplatform: ec.europa.eu
Når du klager, skal du angive vores email adresse info@gavmildt.dk og at du har købt varen på gavmildt.dk.